Winkelwagen

Privacy

Om uw privacy te waarborgen en wachttijden uit te sluiten werken we zoveel mogelijk op afspraak. Hierdoor zijn wij zeer flexibel wat betreft tijden. We beschikken over aangename afgezonderde ruimtes om de privacy van elke klant te garanderen.

Prijs & Garantie

De prijzen van een haarwerk zijn afhankelijk van een aantal aspecten: o.a. de grootte, hoeveelheid haar, lengte, kleur en de haarsoort. Bij het eerste kennismakingsgesprek kunt u hierover al uw vragen stellen en wordt u hierover meer geïnformeerd.

Garantie van uw haarwerk

Uw haarwerk wordt door ons gecontroleerd voordat het geplaatst wordt.

U heeft 6 maanden garantie op fabricage fouten. Wij adviseren u dan ook geregeld voor onderhoud bij ons langs te komen om knelpunten tijdig te kunnen ondervangen. De datum op uw factuur is de datum waarop de garantie termijn in gaat.

Privacy

Verzekering

Bij aanschaf van uw haarwerk op basis van een medische indicatie* ontvangt u een vergoeding van uw zorgverzekeraar. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van de verzekering die u heeft afgesloten.

De basisvergoeding in 2021 bedraagt € 452. Bent u aanvullend verzekerd, dan kunt u wellicht een hogere vergoeding krijgen. Deze informatie staat in uw polisvoorwaarden of informeert u bij uw zorgverzekeraar.

* Medische indicatie: de medische indicatie (ookwel verklaring genoemd), is de diagnose van de behandelend arts. Hierin staat tevens wat de medische oorzaak is van het haarverlies. Deze indicatie is nodig om in aanmerking te komen voor een vergoeding van uw zorgverzekeraar.

Wat wordt vergoed?

Aderans Hair Center heeft een contract met alle zorgverzekeraars en staat bekend als leverancier van betrouwbare en kwalitatief hoogwaardige haarwerken en haaraanvullingen. Wij zijn dan ook een erkend zorgverlener. Hier vind u een overzicht van alle aangesloten zorgverzekeraars.

Als u een haarwerk aanschaft, komt u in aanmerking voor een basisvergoeding en aanvulling, al naar gelang uw zorgverzekering.

Wij kunnen u helpen bij het verkrijgen van deze vergoeding, die we direct in mindering brengen op het aankoopbedrag. Wilt u weten voor welk bedrag u in aanmerking komt, neem dan contact met ons op.

Wat wordt vergoed?

Medisch

Wij voorzien u van deskundig advies en ondersteunen u bij het maken van de juiste beslissingen. Rust, privacy en eerlijkheid staan hierin voorop.

De eerste stap is het maken van een afspraak, waarin u uw wensen kenbaar maakt. Dit gesprek kan bij ons in de salon, bij u thuis of in het ziekenhuis plaatsvinden. Het is van belang dat u voor dit gesprek een rustig moment uitkiest in een vertrouwde omgeving. Wellicht vindt u het fijn om een familielid of vriend(in) voor dit gesprek uit te nodigen.

Samen met onze professionals bekijkt u welk model, welke kleur en welke soort haar het dichtst bij uw wensen in de buurt komen.

Als u niet in staat bent om uw haarwerk te onderhouden, dan kunnen wij dit voor u verzorgen.

Medisch

Cosmetisch

De allereerste stap naar mooi haar is het maken van een afspraak met één van onze specialisten. In dit gesprek staan uw wensen centraal en worden alle mogelijkheden doorgenomen.

Als wij een haarwerk of haaraanvulling op voorraad hebben in de voor u geschikte kleur, structuur en maat dan kunnen wij direct leveren. Dient er maatwerk verricht te worden, dan worden uw maten opgemeten nemen wij contact met u op wanneer uw haarwerk gereed is.

Heeft u graag dat wij uw haarwerk onderhouden, dan doen wij dat graag voor u.

Cosmetisch

Klachten

Mocht het onverhoopt toch voorkomen dan u een klacht heeft dan treft u hieronder de procedure aan om een klacht te melden.

Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, belt u het beste in eerste instantie met de winkel van aankoop.

Klachten